سوله سازی در اصفهان

سوله سازی در اصفهان

قطعا همه ما در مورد سوله چیزهایی شنیده‌ایم و یا اینکه این سازه های فولادی را از نزدیک دیده‌ایم! سوله ها، در اصل، سازه های فلزی هستند که از اتصال و جوش ورق‌های فولادی به یکدیگر ساخته می‌شوند. از سوله ها می‌توان در مکان‌های مختلفی استفاده کرد. سبک بودن سوله نسبت به  ساز سازه ها، یکی از مهمترین ویژگی های سوله است. قیمت سوله با توجه به وزن سوله و میزان فولاد به کار رفته در آن متفاوت است. امروز در این مقاله می‌خواهیم در مورد سوله سازی در اصفهان صحبت کنیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

اهمیت سوله سازی در اصفهان

ساخت سوله در اصفهان

یکی از موارد مهم در ساخت و طراحی سوله سازی در اصفهان این است که اگر کوچکترین بی دقتی در طراحی و محاسبات صورت گیرد، می‌تواند خسارات زیادی را در پی داشته باشد. یکی از کلیدی‌ترین نکته ها برای کار فرمایان، تهیه دفترچه محاسبات صحیح از طرف شرکت سازنده است که می‌تواند باعث شود که کارفرما در مورد سوله، اطمینان خاطر داشته باشد.

ساخت سوله در اصفهان

قیمت سوله سازی در اصفهان

اصفهان، به عنوان قطب اصلی تامین کننده آهن و فولاد کشور است و شاید به همین دلیل است که ساخت سوله در اصفهان حائز اهمیت است و حتی با سرعت بالاتری انجام می‌شود. اصفهان با داشتن کارخانه های معروفی مانند ذوب آهن و فولاد مبارکه، برای بسیاری از افراد به عنوان یک استان شناخته شده است. کارخانجات سرامیک و کاشی سازی، معادن سنگ، تولید لوازم خانگی ، کارخانجات تولید سیمان ، صنایع خودروسازی، از مهمترین کارخانه های اصفهان هستند و درست به همین دلیل ساخت سوله در این استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

احداث سوله سبک با توجه به شرایط آب و هوایی اصفهان می‌تواند بهترین گزینه برای ساخت و اجرای سوله در اصفهان باشد؛ اما به طور کلی قبل از ساخت سوله، باید موارد مهمی در نظر گرفته شوند. به طور کلی، سوله ها به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  1. سوله خرپایی
  2. سوله تیرورقی
  3. سوله یو بی ام

که هرکدام از آن‌ها خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارا هستند. هر کدام از این سوله به یک روش خاص ساخته می‌شوند؛ شما باید متناسب با نوع کاربری و فعالیتی که قرار است برای سوله در نظر بگیرد، نسبت به ساخت سوله اقدام کنید.

مزیت ساخت سوله سبک در اصفهان چیست؟

خرید سوله اصفهان

بخاطر شرایط آب و هوایی اصفهان، نوع سوله مورد استفاده در این استان، سوله سبک می‌باشد؛ شما می‌توانید برای ساخت سوله صنعتی در اصفهان، با اطمینان خاطر اقدام کنید چرا که محدودیت گسترش دهانه سازه های خرپایی سبک حداقل است.

حتی برای افرادی که قصد اجرای جرثقیل سقفی در سوله را دارند؛ انتخاب سوله سبک بهترین گزینه است؛ چرا که این نوع سوله در عین حداکثر مقاومتی که در سازه ایجاد می کند، باعث کاهش هزینه ساخت سوله می‌شود.

بهترین روش ساخت سوله در اصفهان

سفارش سوله اصفهان

خوشبختانه استان اصفهان در رأس استان هایی قرار  دارد که تامین کننده فولاد و آهن کشور هستند و حداقل از این بابت خیال کارفرمایان برای ساخت سوله در اصفهان راحت است. نکته مهمی که در مورد بهترین روش پیاده سازی سوله در اصفهان باید به آن  توجه کرد، نوع شیوه ساخت سوله است. شیوه اجرای سوله در این استان، می‌تواند بر عوامل مختلفی تاثیرگذار باشد که از مهمترین این عوامل می‌توان به مقاومت و برآورد هزینه های سازه اشاره کرد.

بدون شک، برای کارفریانی که قصد ساخت سوله صنعتی را دارند، کاهش محدودیت در گسترش دهانه و مقاومت حداکثری، موضوع مهمی است. علاوه بر این، در ساخت سایر سوله ها، در کنار کاهش هزینه ها، حداکثر مقاومت هم موضوع مهمی است و درست به همین دلیل است که شیوه خرپای سبک، بهترین شیوه ساخت سوله در اصفهان می باشد.

استان اصفهان از منظر ایجاد اشتغال صنعتی و شاخص سرمایه گذاری در بخش صنعت، رتبه نخست کشور را در میان استان ها در اختیار دارد. بسیاری از این شرکت ها برای گسترش کار خود و یا احداث واحد های تولیدی جدید ، برای خرید سوله اقدام می‌کنند. مهم نیست که این سوله نو و یا دست دوم باشد؛ چیزی که در این میان اهمیت دارد، این است که سوله مورد نظر به بهترین وجه جوابگوی نیازهای تولیدی این استان باشند.

استان اصفهان دارای زمینه درخشانی است در ساخت سوله است که به چند مورد آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • استان اصفهان تولید کننده ۷۰درصد از فولاد مصرفی کشور است.
  • اصفهان دارای بیش از ۷۵۰ معدن فعال و پروانه بهره برداری می باشد.
  • حدود ۵۰ میلیون تن فرآورده های معدنی از معادن استان اصفهان استخراج می‌شود.
  • ربع ظرفیت صنعت نساجی کشور در اصفهان متمرکز است.
  • استان اصفهان تولید کننده بیشتر از ۵۰درصد تولیدات سنگ های ساختمانی و سنگ های زینتی است.

قیمت  ساخت سوله در اصفهان

شرکت سوله اصفهان

یکی از موارد مهمی که در کلا شهرها پیش از پیش مطرح می‌شود، مسئله قیمت سوله و ساخت سوله با کمترین هزینه است. احداث سوله سازی در اصفهان، به تجربه، تخصص و اطلاعات بالا در این زمینه نیازمند است. فرقی ندارد که قرار باشد یک سوله سبک در اصفهان ساخته شد یا یک سوله نیمه سنگین تیرورقی.

قیمت هر کدام از این سازه ها، نیازمند این است که سوله چه ویژگی هایی داشته باشد، به عنوان مثال، سوله باید چه ابعادی داشته باشد و از چه مصالحی بهره برده باشد تا بهترین نتیجه ممکن در قالب یک سوله استاندارد حاصل شود، امری به شدت الزامی است.

سوله دست دوم اصفهان

شرکت سوله دست دوم اصفهان

کشاورزی یکی از صنایعی است که چه در اصفهان و چه در استان های دیگری با رشد خوبی در حال پیشرفت است. تولید انواع مواد غذایی کشاورزی، کارخانه های فرآوری، بسته بندی و حمل و نقل این مواد، ساخت سوله های سردخانه ای و نگهداری غلات از مهمترین صنایع و مواردی هستند که به ساخت سوله نیازمندند.

در برخی از موارد به جای استفاده از سوله های تازه ساخت، از سوله دست دوم استفاده می‌شود که اتفاقا می‌تواند برای بسیاری از صنایع گزینه خوبی باشد. بهترین روش جهت احداث چنین مجموعه هایی را می توان در استفاده از سوله دست دوم دانست که علاوه بر طول عمر بالا از قیمت های تمام شده بسیار پایین تری نیز برخوردار هستند.

یک نکته مهم در مورد ساخت سوله در اصفهان این است که بدلیل آب و هوای گرم این استان و بارش برف کمتر، می توان شیب سقف سوله ها را تا ۱۰ درصد در نظر گرفت و لازم نیست که شیب سقف‌ سوله ها در این استان زیاد باشد. این کار باعث می شود فضای داخلی سازه بیشتر شده و همچنین امکان نصب تجهیزات جانبی بیشتر بخصوص جرثقیل های سقفی و …  فراهم آید.

نتیجه گیری

با توجه به شرایط جغرافیایی اصفهان، بهترین نوع ساخت سوله، سوله سبک است. مراحل سوله سازی در اصفهان باید پشت هم به طور دقیق اجرا شوند. تایید محل مورد نظر، طراحی نقشه، فوندانسیون سوله، جوشکاری قطعات به یکدیگر، رنگ‌آمیزی، اجرای پوشش سقف سوله، اجرای پوشش دیوار، اجرای پوشش کف، نصب درب و پنجره و … همگی از موارد مهمی هستند که باید در مراحل سوله با نهایت دقت انجام شوند؛ در کارخانه سوله سازی، تمامی این مراحل باید تحت نظر مهندسین با تجربه انجام می‌شود تا حتی کم‌ترین خطا نیز صورت نگیرد. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷​ تماس گرفته و با متخصصین اعتمادسازه در ارتباط باشید.

قیمت ساخت سوله در اصفهان چند است؟

قیمت سوله سازی در اصفهان ثابت نیست؛ اما برای استعلام دقیق می توانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ در تماس باشید.

شرکت سوله سازی در اصفهان کجاست؟

اعتمادسازه یکی از بزرگ‌ترین شرکت های سوله سازی در ایران است که می تواند پروژه شما را در اصفهان با قیمت کمتری نیز انجام دهد. برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷

مشاوره و استعلام قیمت رایگان