سوله سازی در جیرفت

سوله سازی در جیرفت

سوله سازی در جیرفت با توجه به  پیشرفت اقتصاد و توسعه صنعت در استان کرمان رشد زیادی داشته است. شناخت شهرستان جیرفت و آشنایی با شرایط محیطی و اقلیمی آن از جمله مواردی است که می‌توان مطابق با آن بحث ساخت سوله در جیرفت را به سمت استفاده بهینه پیش برد. قرارگیری جیرفت در جنوب استان کرمان موجب شده تا با نزدیکی به بنادر جنوبی و مراکز صنعتی از آن استفاده‌های فراوانی در جهت پیشبرد اقتصاد کشور شود.

برای ساخت و قیمت سوله سازی در جیرفت با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

به همین جهت صنعت سوله سازی جیرفت متقاضیان زیادی را به سمت خود جذب کرده است که نیاز به انتخاب شیوه ساخت مناسب دارد. در این مقاله در مورد نحوه قیمت و ساخت سوله در جیرفت، انواع آن، هزینه سوله سازی در جیرفت و … خواهیم پرداخت.

آشنایی با سوله سازی در جیرفت

شرکت سوله سازی در جیرفت

سوله سازی جیرفت به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. قرارگیری شهرستان جیرفت در دنباله رشته کوه‌های زاگرس و ارتفاعات مرکزی موجب شده تا در فصول مختلف سال تحت تأثیر وزش باد‌های محلی و منطقه‌ای قرار بگیرد. قرار داشتن رود‌های متعدد در این منطقه موجب رونق بخش کشاورزی در آن شده است که همین امر نیاز به ساخت سوله در جیرفت به منظور نگه‌داری محصولات و هم چنین دام و طیور را بیشتر از قبل می‌سازد.

از این رو طراحی و نقشه اولیه اجرای سوله در جیرفت با توجه به بررسی و مشاهده شرایط آب و هوایی، اقلیمی و محیطی می‌تواند به شیوه‌های مختلف انجام شود. پرکاربردترین نوع سوله احداث شده در مراکز صنعتی و کشاورزی این شهرستان، سوله خرپایی است که با نام سوله سبک نیز شناخته می‌شود. وجود مراکز و شهرک های صنعتی متعدد در منطقه و نزدیکی به معادن موجب شده تا صنعت ساخت سوله در جیرفت از اهمیت ویژه یا برخوردار شود.

برای ساخت و قیمت سوله سازی در جیرفت با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

علاقه جوانان و ساکنان شهرستان جیرفت به انجام ورزش‌های گوناگون منجر شده تا تعداد مراکز ورزشی این استان افزایش یابد. از این رو می‌توان با ساخت سوله ورزشی مجهز به امکانات سیستم تهویه هوا، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی را برای همین منظور احداث و به بهره‌برداری رساند.

بهترین شیوه ساخت سوله در جیرفت

ساخت سوله در جیرفت

سوله سازی در جیرفت به دلیل کاربردی که در مصارف صنعتی دارد از نظر طراحی و اجرا با سایر سازه‌ها متفاوت است. استفاده از قاب‌های متفاوت، ابعاد دهانه‌های بزرگ‌تر و… موجب می‌شود تا متناسب با نوع کاربرد سوله، طرح مورد نظر انتخاب و پیاده‌سازی شود. انواع سوله خرپایی، سوله تیرورقی، سوله یو بی ام و سوله دست دوم وجود دارد که با توجه به نوع کاربری و میزان بودجه کنار گذاشته برای پروژه اجرا و ساخته می‌شوند. با توجه به اینکه جیرفت یکی از تولیدکننده های اصلی مرکبات در کشور است، می توان از سوله خرپایی سبک برای این نوع خوراکی ها استفاده کرد.

ساخت سوله خرپایی در جیرفت

با توجه به اینکه سوله خرپایی یکی از کم هزینه‌ترین انواع سوله سازی است در بیشتر موارد از این نوع سازه به منظور نگه داری محصولات کشاورزی و استفاده در شهرک‌های صنعتی جیرفت استفاده می‌شود. علاوه بر این وجود باد‌های موسمی در این منطقه موجب می‌شود تا اجرا و ساخت سوله سازی در جیرفت با نوع خرپایی به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که در برابر حوادث طبیعی، باد و باران دارد بیشتر مورد استقبال قرار گیرد.

وجود پیچیدگی در طراحی و پیاده‌سازی این نوع سوله نیاز حضور مهندسین مجرب و آگاه به نرم‌افزار‌های محاسباتی و طراحی را بیشتر از قبل نشان می‌دهد. در این راستا انتخاب شرکت معتبر و مورد اطمینان در عرضه طراحی و ساخت سوله در جیرفت از مهم‌ترین مواردی است که باید مورد توجه قرار داده شود. درصورتی که نیاز به طراحی سوله در جیرفت داشتید می توانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷​ تماس کرفته و به طور رایگان با متخصصین این مجموعه مشورت کنید.

برای ساخت و قیمت سوله سازی در جیرفت با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

علاوه بر این امکان ساخت سوله خرپایی با پیچ و مهره و قابلیت توسعه و گسترش آن در صورت نیاز در آینده موجب می‌شود تا بیشتر از این نوع سوله سازی در پروژه‌های مختلف استفاده شود.

ساخت سوله یو بی ام در جیرفت

قیمت ساخت سوله در جیرفت

سوله سازی به این روش با توجه به سقف قوسی شکل و با نوع پوشش سقف سوله که از جنس پلی اورتان می‌تواند در موارد بسیاری کارفرما را با مشکلاتی مواجه کند. هر چند شیوه پیاده‌سازی آن مدرن است اما از آن نمی‌توان به دلیل جذب میکروب و رشد آن‌ها در مواد پلی اورتان در صنایعی مانند کشاورزی و مرغداری استفاده کرد. عدم قابلیت جابجایی در این نوع سازه موجب می‌شود تا افراد بیشتر به سمت استفاده از سوله خرپایی جذب شوند.

ساخت سوله تیرورقی در جیرفت

سوله‌های تیرورقی یا همان سوله‌های قدیمی با استفاده از فولاد‌های با ضخامت ۲سانتی‌متر از نوع سوله سنگین هستند. دلیل به کار بردن این نوع فولاد، ایجاد مقاومت در برابر باد و طوفان است که موجب می‌شود تا وزن و هزینه ساخت سوله بالا رود. علاوه بر این نیاز به یک فونداسیون سوله قوی دارد که همین امر قیمت پایانی اجرا را افزایش خواهد داد.

ساخت سوله دست دوم در جیرفت

این نوع از سوله‌های با استفاده از مواد ضایعاتی آهن آلات ساخته می‌شوند که زیرمجموعه‌ای از سوله تیرورقی است. سوله دست دوم در جیرفت از کیفیت و قیمت بسیار پایینی برخوردار است که در آینده موجب می‌شود به دلیل نیاز به تعمیرات، هزینه‌های گزافی را متحمل کارفرما کند. اما درصورتی که نیاز به ساخت سوله دست دوم در جیرفت داشتید می توانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷> تماس بگیرید.

با توجه به مطالب گفته شده و موقعیت جغرافیایی شهرستان جیرفت می‌توان گفت استفاده از سوله خرپایی می‌تواند بهترین نوع سوله سازی در جیرفت باشد که با توجه به نوع کاربری آن در پروژه‌های سوله صنعتی، کشاورزی، ورزشی، سالن‌های نگه داری از دام و طیور و … طراحی و اجرا می‌شود.

هزینه و قیمت سوله سازی در جیرفت

هزینه سوله سازی در جیرفت

عدم بارش برف زیاد و سنگین در منطقه جیرفت موجب شده است تا ساخت و سوله سازی در جیرفت با وزن پایین انجام شود. از این رو استفاده از متریال سبک‌تر با قیمت کمتر منجر به کاهش هزینه نهایی برای کارفرما می‌گردد. بر خلاف سوله سازی در رفسنجان که این شهر در یک منطقه با آب و هوای بهتر قرار داد امکان برق و باران بیشتر است لذا احتمال بالاتر بودن هزینه ها از جیرفت پایین تر است.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در سوله سازی باید در نظر گرفت مقدار قیمت گذاری و هزینه ساخت سوله در جیرفت آن است. عوامل متعددی می‌توانند در تعیین قیمت ساخت سوله در جیرفت تاثیرگذار باشند که باعث شده‌اند کارفرماها و مدیران به دنبال راهکارهایی برای کاهش هزینه‌ها باشند.

برای ساخت و قیمت سوله سازی در جیرفت با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

علاوه بر این عدم نیاز به اجرای جرثقیل سقفی، اندازه و ابعاد دهانه ورودی سوله، ارتفاع سقف از زمین، نحوه اجرای فونداسیون و پی‌ریزی، مصالح به کار رفته در ساخت سوله در جیرفت از جمله مواردی هستند که می‌توانند در میزان قیمت‌گذاری آن تأثیر به سزایی داشته باشند.

نتیجه گیری

سوله سازی در جیرفت با توجه به فعال بودن این شهرستان در بخش صنعت و کشاورزی، نیاز اساسی است. از طرفی توجه به طراحی و نقشه ساخت سوله در جیرفت یکی از مهم‌ترین مراحل ساخت آن به شمار می‌رود. انتخاب یک شرکت طراحی معتبر مانند اعتماد سازه با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه سفارش سوله موجب می‌شود تا در نهایت سازه مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت دریافت کنید. درصورتی که نیاز به سوال یا راهنمایی داشتید می توانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ در تماس باشید.

سوالات متداول

چطور سفارش سوله سازی در جیرفت بدهیم؟

درصورتی که قصد ساخت و قیمت سوله سازی در جیرفت را دارید می توانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷​ تماس گرفته و به صورت رایگان از متخصصین اعتمادسازه مشورت بگیرید.

ساخت سوله در جیرفت را به چه شرکتی سفارش بدهیم؟

شرکت اعتماد سازه با یک دهه فعالیت در صنعت ساخت سوله در جیرفت در انواع مختلف، یکی از معتبرترین و با تجربه‌ترین برند‌های ساخت سوله در ایران به ویژه استان کرمان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷

مشاوره و استعلام قیمت رایگان