سوله سازی در همدان

سوله سازی در همدان

سوله سازی در همدان با شرایط و ضوابط خاص خود انجام می‌شود. نکته مهم ساخت سوله در همدان، توجه به شرایط آب و هوایی این استان است. با توجه به آب و هوای سرد و کوهستانی این استان، ساخت سوله باید با رعایت تمام اصول و استانداردهای لازم انجام شود.

به طور کلی آب و هوای استان همدان متغیر است. متوسط سالانه بارش برف در این استان، چیزی در حدود ۱۵۵ تا ۲۴۵ میلی‌متر است. بارش باران هم به صورت متوسط سالانه بیش از ۳۰۰ میلی‌متر است. سوله سازی در همدان، باید با توجه به این نوع آب و هوا طراحی و اجرا شود. در این نوع آب و هوا، سازه‌های فولادی بیشتری باید استفاده شوند. این سازه‌ها علاوه‌بر استحکام بالا از نظر اقتصادی هم به‌صرفه هستند.

عوامل موثر سوله سازی در همدان

قیمت سوله سازی در همدان

قبل از اقدام به طراحی و ساخت سوله در همدان، باید برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید. رعایت این نکات، باعث ساخت سوله با طول عمر و کارایی بالا می‌شود. برخی از مهم‌ترین نکات ساخت سوله در همدان، عبارتند از:

  • نوع و کاربری سوله
  • وزن و حجم قطعات به‌کار رفته در سوله
  • قیمت و هزینه ساخت سوله
  • ابعاد و اندازه کلی سوله
  • نحوه و نوع اجرای سوله
  • جنس سازه سوله

با توجه به آب و هوای استان همدان، سازه‌هایی که تحت عنوان سوله ساخته می‌شوند، باید استحکام بالایی هم داشته باشد. جنس سوله و نحوه نصب آن، باید مطابق با استانداردهای سوله سازی در همدان باشد. با این حال عواملی مثل ابعاد و اندازه کلی سوله، ارتباط چندانی با آب و هوای همدان ندارند. تمام این عوامل باید توسط طراحان متخصص سوله در نظر گرفته شوند.

معرفی شهرک‌های صنعتی همدان

اغلب سوله‌ها در زمینه‌های تولیدی و صنایع مختلف کاربرد دارند. به همین دلیل شهرک‌های صنعتی، گزینه مناسبی برای اجرای سوله‌ها محسوب می‌شوند. تقریبا در اغلب شهرهای ایران، شهرک‌های صنعتی وجود دارند. همدان هم از این قاعده مستثنی نیست و این شهر شهرک‌های صنعتی مختلفی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهرک صنعتی بوعلی
  • شهرک صنعتی اسدآباد
  • شهرک صنعتی لالجین

برای مشاهده کامل آن ها می توانید به سایت http://hamedan.isipo.ir مراجعه کنید.

انواع سوله سازی در همدان

شرکت سوله سازی در همدان

سوله‌ها انواع مختلفی دارند که با توجه به پارامترهای متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند. در شهر همدان هم انواع سوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سوله‌ها هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. انواع سوله در همدان به شرح زیر هستند:

  1. سوله تیرورقتی
  2. سوله یو بی ام
  3. سوله خرپایی

که در ادامه توضیح داده ایم.

سوله تیر ورقی

یکی از انواع سوله‌هاست که در آن از فولاد استفاده می‌شود. سوله تیر ورقی به دلیل استفاده زیاد از فولاد بسیار مستحکم است، اما باعث افزایش وزن سازه می‌شود. افزایش وزن سازه، برابر است با افزایش فونداسیون سوله و در نهایت هزینه ساخت سوله در همدان.

سوله یو بی ام

از انواع سوله سازی در همدان است که برای صنایع خاصی کاربرد دارد. جنس پوشش سقف سوله یو بی ام از نوع پلی اورتان است. به همین دلیل برای برخی کاربری‌ها مثل مرغداری و گاوداری و … مناسب نیست. همچنین سقف قوسی این نوع سوله‌ها، پرتی زیادی دارد.

سوله خرپایی

یکی از مدرن‌ترین سوله‌هایی است که در همدان هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وجود کیفیت و استحکام مناسب، هزینه نهایی بسیار مناسبی هم دارد. سوله خرپایی خیلی زود و با قطعات سوله به یکدیگر آماده می‌شوند. برای ساخت سوله خرپایی از محاسبات پیچیده‌ای که توسط نرم‌افزارهای مخصوص انجام می‌شود، استفاده می‌کنند. معمولا از سوله‌های خرپایی برای سردخانه‌ها، تعمیرگاه‌ها، تالارها، پارکینگ‌ها و … استفاده می‌شود.

سوله دست دوم در همدان

ممکن است بسیاری از کسب و کارها در ابتدا و برای کاهش هزینه‌های خود به استفاده از سوله دست دوم روی بیاورند. استفاده از سوله دست دوم ریسک بالایی دارد. چرا که این نوع سوله‌ها با استفاده از ضایعات آهن تولید شده‌اند؛ به همین دلیل قیمت پایین‌تری هم دارند. سوله دست دوم به عنوان سوله تیر ورقی به فروش می‌رسد، اما هیچگاه مقاومت و استحکام آن را ندارد. چرا که مدت زمان طولانی از ساخت آنها می‌گذرد. به هر حال برای سوله سازی در همدان، استفاده از سوله‌های دست دوم توصیه نمی‌شود.

سوله سازی سبک یا خرپایی در همدان

همانطور که اشاره شد، سوله خرپایی یکی از انواع سوله‌های مدرن محسوب می‌شود. این نوع سوله را با استفاده از نرم‌افزارهای خاصی طراحی می‌کنند. با توجه به پیچیدگی و تخصصی ‌بودن طراحی این سوله‌ها، باید افراد متخصص این کار را انجام دهند. سوله‌های خرپایی وزن بسیار سبکی دارند. دلیل این امر، استفاده از پروفیل به جای فولاد در ساختار این سوله است.

با توجه به این که در ساخت سوله‌های خرپایی از فولاد کمتری استفاده شده است، هزینه نهایی بسیار کمتری هم نسبت به سایر انواع سوله سازی در همدان دارند. سوله خرپایی برای هر نوع آب و هوایی مناسب است. ساخت این سوله‌ها در همدان به دلیل استحکام بالا، بسیار رایج است.در سوله‌های خرپایی، امکان اجرای جرثقیل سقفی وجود دارد. همچنین این سوله‌ها قابلیت جابجایی دارند و در ساخت آنها هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

بررسی قیمت سوله سازی در همدان

ساخت سوله سازی در همدان

هزینه ساخت سوله در همدان به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین عوامل، جنس سازه به‌کار رفته در سوله است. برخی سوله‌ها از فولاد ساخته می‌شوند که طبیعتا هزینه راه‌اندازی و نصب بالایی هم دارند. یکی دیگر از عوامل مهم، وزن سوله است. در برخی سوله‌ها به دلیل استفاده زیاد از فولاد، وزن سازه افزایش پیدا می‌کند. وقتی وزن سازه افزایش پیدا می‌کند، فونداسیون بیشتری هم به کار برده می‌شود. به این ترتیب هزینه سوله هم بیشتر خواهد شد.

معمولا سوله‌هایی که وزن سبک‌تری دارند، از قیمت نهایی پایین‌تری هم برخوردارند. اغلب طراحان سوله هم به دنبال استحکام سازه در عین سبک بودن هستند. همین موضوع باعث کاهش نسبی هزینه‌های سوله سازی در همدان می‌شود.

نتیجه گیری

اعتمادسازه یکی از باسابقه‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان سوله در سراسر کشور محسوب می‌شود. این مجموعه با استفاده از بهترین متخصصان در این زمینه، ساخت و اجرای انواع سوله را برعهده می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در اعتمادسازه تماس بگیرید.

بهترین شرکت سوله سازی در همدان کجاست؟

اعتمادسازه یکی از بزرگ‌ترین شرکت های سوله سازی در ایران است که با ارگان های بزرگ دولتی و خصوصی همکاری داشته است. برای مشاوره می توانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

هزینه سوله سازی در همدان چقدر است؟

هزینه به کاربرد سوله بستگی دارد، برای استعلام دقیق می توانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ در تماس باشید.

6 دیدگاه دربارهٔ «سوله سازی در همدان»

    1. سلام جناب محمدزاده، پیام شما برای مدیریت ارسال شد و درصورت نیاز با شما ارتباط میگیرن. با تشکر از پیشنهادتون.

  1. سلام من میتونم اجرای آلموتور بندی صنعتی اجرای فونداسیون برای دستگاه و غیر در سوله آماده ام

  2. سلام، اکیپ مجهز هستیم برای نصب واجرا انواع سازه های فلزی ۰۹۱۸******۹۶ از شرکت‌های سوله سازی انتظار همکاری داریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷

مشاوره و استعلام قیمت رایگان