سوله سازی در کرج

سوله سازی در کرج

کرج یکی از قطب‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود. برای انجام پروژه‌های صنعتی، ساخت سوله لازم است. تجربه موفق این شهر در صنایع مختلف نیاز به ساخت سوله را افزایش می‌دهد. ساخت و طراحی سوله در کل کاری تخصصی و دقیق است. عدم رعایت پارامترهای یک سوله استاندارد در طراحی و ساخت، آسیب‌های جدی را در پی خواهد داشت. سوله سازی در کرج با هدف راه اندازی و رونق کسب‌وکارها انجام می‌گیرد. ساخت سوله و به‌تبع آن رونق تولید، در اشتغال و درآمدزایی این منطقه نقش به‌سزایی دارد.

در این مطلب سعی می‌شود اطلاعات مفیدی پیرامون طراحی، ساخت، نحوه سفارش هزینه ساخت سوله ارائه شود. پس با ما همراه باشید.

انواع سوله سازی در کرج

انواع سوله سازی در کرج

سوله سازه‌ای فلزی است که سقف شیب‌دار دارد. ساخت و بهره‌برداری از سوله نیازمند طراحی دقیق و مهندسی است. درصورتی‌که محاسبات دقیق در طراحی سوله انجام نگیرد، مشکلات و آسیب‌های فراوانی متحمل صاحب واحد صنعتی خواهد شد. سوله سازی در کرج یکی از نیازهای اساسی این شهر است. زیرا با توجه به جمعیت بالای مهاجران، توسعه اشتغال و صنعت در این شهر نیازی طبیعی است.

سوله‌های متنوع و مختلفی در شهر کرج ساخته می‌شوند که اصلی‌ترین آنها برای تولیدات ماشین‌آلات صنعتی و کشاورزی، آسفالت‌سازی، مرغداری، مواد غذایی و سایر صنایع کاربرد دارند. به دلیل تراکم بالای کارخانه‌های کوچک و متوسط، ساخت سوله ارزان با ابعاد مناسب نقش مهمی در مدیریت هزینه‌ها و درنتیجه سوددهی کسب‌وکار خواهد داشت. در این شهر ساخت سوله علاوه بر اهداف صنعتی برای تعمیرگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و گلخانه‌ها نیز انجام می‌شود.

شهرک‌های صنعتی واقع در کرج

۷ شهرک صنعتی مهم در کرج عبارتند از:

  1. بهارستان
  2. سیمین‌دشت
  3. ماهدشت
  4. اشتهارد
  5. نظرآباد
  6. هشتگرد
  7. سپهر

و برخی شهرک های صنعتی دیگر که موارد بالا جزو مهم ترین ها هستند.

سوله‌های صنعتی در کرج

پیشرفت و رشد صنایع نیاز به ساخت سوله در کرج را مضاعف کرده است. همان‌طور که گفته شد بیشتر سوله‌های شهر کرج از نوع سوله صنعتی هستند. نگهداری از تجهیزات و محصولات کارخانه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. لذا سوله‌های صنعتی حتما باید در برابر سرما و گرما مقاوم باشند. از بهترین انواع سوله‌های صنعتی که در برابر گرما و سرما مقاومت کافی دارند، می‌توان به سوله یو بی ام اشاره کرد. در ساخت این نوع سوله‌ها از ورق‌های گالوانیزه استفاده شده است. سوله‌های UBM از جمله ارزان‌ترین و محبوب‌ترین سوله‌ها هستند. این نوع سوله در برابر زلزله، باد، برف و باران مقاومت خوبی دارد.

شاخص‌ترین و بهترین نوع سوله سازی در کرج

قیمت سوله سازی در کرج

بهترین روش سوله سازی در کرج، سوله خرپایی است. بهره‌گیری از این نوع سوله مزیت‌های فراوانی دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نوع سوله‌ها را می‌توان در چند طبقه استفاده کرد.
  • سوله‌های خرپایی در برابر شرایط، عوامل محیطی و همچنین آب‌وهوای کرج بسیار مقاوم است.
  • این نوع سوله‌ها به دلیل وزن کمی که دارند، سوله سبک نیز نامیده می‌شوند. لذا امکان انتقال به مکان‌های دیگر را دارند. همچنین استفاده از این سوله‌ها توجیه اقتصادی نیز دارد.
  • از سوله‌های خرپایی می‌توان در ساخت سالن‌هایی که دهانه سوله آن ها بیش از ۱۰۰ متر دارند، استفاده کرد.

اجرای سوله خرپایی معمولا هزینه نسبتا بالایی دارد و روش طراحی و ساخت این نوع سوله کمی سخت است. به همین دلایل بیشتر افراد ترجیح می‌دهند از این نوع سوله استفاده نکنند.

روش سفارش سوله سازی در کرج

شرکت سوله سازی در کرج

علاقه‌مندانی که قصد راه‌اندازی یک واحد صنعتی را دارند، باید ابتدا ابعاد، اندازه و ویژگی‌های سوله موردنظر خود را مشخص کنند. سپس با یکی از شرکت‌های پیمانکار وارد مذاکره شوند. این افراد هنگام سفارش باید طرح توجیهی اقتصادی، موضوع و همچنین میزان فعالیت را به‌وضوح بیان کنند تا شرکت‌های پیمانکار با توجه به شرایط بتوانند بهترین مدل را ارائه کنند. سوله سازی در کرج توسط شرکت‌های باتجربه انجام می‌گیرد.

قیمت طراحی سوله سازی در کرج

متاسفانه در ایران به دلیل وجود مشکلی به نام تورم، قیمت‌ها ثابت نیستند و طی زمان افزایش می‌یابند. لذا بیان دقیق قیمت ساخت هر مترمربع سوله کار دشواری است. از جمله عواملی که بر قیمت سوله سازی در کرج تاثیرگذار هستند، به شرح زیر است:

  1. وزن مصالح
  2. اندازه دهانه، ابعاد و ارتفاع سوله

وزن مصالح

واضح است که هرچقدر حجم و وزن مصالح بیشتر باشد، هزینه ساخت سوله نیز بیشتر خواهد بود. عامل مهمی که بر وزن مصالح موثر است، میزان بارش باران و برف و وزش باد است. در مناطقی که میزان نزولات آسمانی اعم از برف و باران زیاد باشد، قیمت ساخت سوله نیز بالا خواهد بود. شهر کرج از لحاظ بارش برف و باران از خیلی شهرها کمتر و در مقابل از برخی شهرهای کویری مانند اصفهان و یزد بیشتر است.

اندازه دهانه، ابعاد و ارتفاع سوله

به میزانی که اندازه دهانه، ابعاد و ارتفاع سوله بیشتر باشد، مصالح بیشتری برای ساخت نیاز است. لذا قیمت ساخت سوله نیز بیشتر خواهد بود. لازم به ذکر است تمام هزینه‌های ساخت سوله محدود به مصالح نیست و عوامل دیگری در آن دخیل هستند.

نتیجه گیری

ساخت سوله کاربردهای فراوانی دارد. واحدهای صنعتی، گلخانه‌ها، نمایشگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها و سایر موارد مشابه برای فعالیت خود به سوله نیاز دارند. سوله سازی در کرج معمولا برای اهداف صنعتی صورت می‌گیرد. از مهم‌ترین عواملی که در قیمت ساخت سوله تاثیر می‌گذارند می‌توان به اندازه دهانه، ابعاد و ارتفاع سوله و میزان مصالح اشاره کرد. افرادی که به دنبال راه‌اندازی یک واحد صنعتی هستند، برای سفارش سوله باید از یکی از شرکت‌های پیمانکار مشاوره بگیرند. شرکت‌ها با توجه به طرح توجیهی اقتصادی، بزرگی و موضوع فعالیت واحد صنعتی، بهترین مدل را ارائه می‌دهند. اگر به دنبال سوله سازی در کرج هستید با ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس گرفته و از کارشناسان اعتماد سازه به طور رایگان مشورت بگیرید.

قیمت سوله سازی در کرج چقدر است؟

به نوع سوله بستگی دارد، اگر قصد سوله سازی خرپایی در کرج دارید که قیمت کمتر است. اما برای استعلام دقیق با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

بهترین شرکت سوله سازی در کرج کجاست؟

اعتماد سازه یکی از بهترین شرکت های سوله سازی در ایران است که به صورت گسترده در تمام ایران فعالیت می کند. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷

مشاوره و استعلام قیمت رایگان