سوله سازی در کهنوج

سوله سازی در کهنوج

سوله سازی در کهنوج با توجه به شرایط گرم آب و هوایی و منطقه گرم و خشکی که دارد بسیار حساس است. شهرستان کهنوج جنوبی‌ترین شهر در استان کرمان است. این شهر به‌دلیل گرمای تابستان و سرمای زمستان، دارای شرایط اقلیمی خاصی برای ساخت سوله است که باید مناسب این آب و هوا باشد. شهر کهنوج به‌دلیل منابعی که دارد، محل مناسبی برای اجرای سوله است. در شهر کهنوج واحدهای صنعتی زیادی مشغول به ساخت سوله هستند.

با توجه به نیازتان شما می‌توانید انواع سوله نظیر سوله صنعتی، سوله کارخانه و به‌دلیل رونق کشاورزی در این شهر و استان انواع سوله دامداری، گاوداری را داشته باشید؛ همچنین انواع سوله‌های گلخانه‌ای و سوله ورزشی از دیگر نمونه سوله‌های مورد نیاز در این شهر هستند. در این مطب به بررسی ساخت انواع سوله و قیمت سوله سازی در کهنوج می‌پردازیم.

سوله سازی در کهنوج

قیمت سوله سازی در کهنوج

ساخت سوله عمدتاً به سه روش اصلی ساخت سوله خرپایی، ساخت سوله تیر ورقی و ساخت سوله UBM صورت ‌می‌گیرد. با توجه به جنس مصالح قیمت ساخت هر کیلوگرم سوله در این سه روش متفاوت است. در این قسمت به توضیح هر یک از این سه روش می‌پردازیم.

سوله خرپایی

در ساخت سوله سبک فولاد کمتری به‌کار برده می‌شود؛ بنابراین هزینه کمتری نسبت به سوله سنگین دارد. از رایج‌ترین سوله‌های سبک سوله‌ خرپایی را می‌توان نام برد. از این نوع سوله برای ساخت سازه‌های بزرگ که کیفیت و مقاومت بالایی دارند، استفاده می‌شود.

سوله تیر ورقی

سوله تیر ورقی نوعی از قدیمی‌ترین انواع سوله در ایران و دیگر کشورها است. در این نوع سازه از تیر ورق‌هایی از جنس فولاد یا ورق سیاه استفاده می‌شود.

سوله یو بی ام

سوله یو بی ام نوعی سوله است که عمدتاً برای احداث سوله‌های بدون اسکلت و با هزینه مقرون‌به‌صرفه به کار می‌رود. این نوع سوله‌ها طراحی آسان‌تری داشته و با سرعت بالاتری ساخته می‌شوند.

ساخت سوله سازی صنعتی در کهنوج

ساخت سوله در کهنوج

برای راه‌اندازی کارخانه‌‌‌ها و انواع واحدهای صنعتی از سوله‌های صنعتی در کهنوج می‌توان استفاده ‌کرد. ساخت سوله‌های صنعتی بسته به نیاز متقاضی و با توجه به شرایط اقلیمی محل ساخت سازه فلزی، صورت ‌می‌گیرد. همچنین نوع مواد و متریال به‌کار رفته با توجه به شرایط، در هر نوع سازه متفاوت خواهد بود. سوله سازی در کهنوج طبق نظرات مشتری طراحی و اجرا می‌شود.

قبل از سوله سازی در کهنوج چه مواردی باید بررسی شود؟

ساخت هر نوع سازه فلزی در هر منطقه‌ای مراحل خاص خود را دارد که باید دنبال شود. سوله سازی در شهر کهنوج، طی مراحل خاصی صورت‌ می‌گیرد که هر یک را به‌صورت مجزا بررسی می‌کنیم.

طراحی نوع سوله

قبل از ساخت و طراحی سوله مهم است نوع سوله مشخص شود تا بتوان تخمینی از قیمت، ابعاد و نوع متریال را داشت. قبل از اینکه سوله ساخته شود باید ابعاد مختلف آن مانند ارتفاع، طول، متراژ عرض و دهانه سوله را با توجه به نوع کاربری حساب کرد. به‌علاوه شرایط آب و هوایی آن منطقه مانند باد و بارش را باید در نظر گرفت. طرحی که برای ساخت سوله ریخته می‌شود باید کاملاً دقیق باشد و توسط بازرس فنی و کنترل کیفیت و متخصصین انجام شود. اما به‌طور کلی و براساس استانداردهایی که از پیش تعیین شده است، شیب ۲۰% و میزان تحمل ۲۵ الی ۲۰۰ کیلوگرم، برای ساخت سوله در کشور در نظر گرفته ‌می‌شود.

بازدید از محل ساخت سوله

محلی که قرار است ساخت سوله در آنجا انجام شود، باید توسط مهندسان و متخصصان این حوزه بررسی شود تا بتوانند شناخت دقیقی از جنس خاک، میزان تراکم و دیگر ویژگی‌های مهم داشته باشند. پس از بررسی‌های لازم و تایید، مراحل طراحی و انتخاب مصالح مورد نیاز برای سوله سازی در کهنوج طی می‌شود. همچنین فونداسیون سوله و خاک‌برداری از محل توسط شرکت سوله سازی صورت ‌می‌گیرد که در استحکام سازه مؤثر است.

نصب قطعات سوله

قطعات سوله در کارگاه سوله سازی بعد از طراحی ساخته می‌شود، سپس برای نصب به محل مورد نظر انتقال داده‌ می‌شود. برای این‌کار ابتدا قطعات و متریال مورد نظر سوله خریداری می‌شود و ستون‌ها روی فوندانسیون‌ها قرار می‌گیرند. در آخر دیگر قطعات مورد نیاز آن مانند بادبند و سقف روی اسکلت سوله سوار می‌شوند. دیوارکشی و نصب درب و پنجره‌ها که می‌توانند به شکل‌های مختلفی مانند ریلی، کرکره‌ای و لولایی باشند در مرحله آخر انجام‌ خواهد شد.

نکات سوله سازی در کهنوج

شرکت سوله سازی در کهنوج

برای داشتن بهترین نوع سوله بهتر است سازه پیچ و مهره‌ای را انتخاب کنید؛ زیرا با استفاده از سازه پیچ و مهره‌ای در طولانی مدت و گذشت سال‌ها از ساخت سوله به‌راحتی می‌توان اسکلت آن را باز کرد و در شهر و مکان دیگری مورد استفاده قرار داد. توجه داشته ‌باشید هر سوله برای شرایط مناسب آب و هوایی همان شهر است و از سوله‌های شهرهای شمال نمی‌توان برای شهرهای جنوب استفاده ‌کرد و بالعکس.

قیمت سوله سازی در کهنوج

قیمت انواع سوله سازی در کهنوج با توجه به متراژ و نوع سازه متفاوت است. اگر می‌خواهید استعلام دقیقی از قیمت ساخت سوله و متریال مورد نیاز داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان اعتمادسازه تماس بگیرید و از پشتیبانی رایگان آنها بهره ببرید.

نتیجه گیری

کهنوج شهری در جنوب کرمان با آب و هوای گرم و خشک است. سوله سازی در این شهر اهمیت زیادی دارد. در این مطلب نکاتی که قبل از سوله سازی در کهنوج باید به آن توجه داشته باشید را با شما در میان گذاشتیم. برای تمامی سفارشات سازه‌های خود، به شما مجموعه اعتمادسازه را پیشنهاد می‌کنیم. اعتمادسازه بزرگ‌ترین شرکت سوله سازی با بیش از ده‌ها سال تجربه در زمینه ساخت انواع سوله است که می‌توانید با پشتیبانی رایگان از متخصصین این شرکت مشورت بگیرید. برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷​ در تماس باشید.

قیمت سوله سازی در کهنوج چقدر است؟

با توجه به نوع سوله (خرپایی، تیرورقی و یوبی ام) قیمت متفاوت است. برای استعلام دقیق با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

شرکت سوله سازی در کهنوج کجاست؟

اعتمادسازه یکی از با تجربه ترین شرکت های سوله سازی در ایران است که خدمات سوله سازی خود را در کهنوج نیز ارائه می دهد. برای مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷

مشاوره و استعلام قیمت رایگان