سوله سازی در خراسان رضوی

سوله سازی در خراسان رضوی

استان خراسان رضوی یکی از بزرگ‌ترین مراکز صنعتی در ایران است. همین امر، تقاضا برای سوله سازی در خراسان رضوی را افزایش می‌دهد. تلاش برای پیشبرد اهداف تجاری و اقتصادی در شهر مشهد، حومه آن و سایر بخش‌های این استان اهمیت طراحی و ساخت سوله استاندارد را بیشتر می‌کند. گسترش صنایع مواد غذایی، گچ و سیمان در این استان، خراسان رضوری را به انبار مناسبی برای تولید انواع مواد اولیه تبدیل کرده است. بدون تردید، رونق اقتصاد و اشتغال‌زایی دو مزیت اصلی استفاده از خدمات سوله سازی در خراسان رضوی است. انتخاب بهترین سوله با توجه به شرایط اقلیمی این استان مهم‌ترین عامل دستیابی به اهداف تجاری و اقتصادی محسوب می‌شود.

انواع سوله های قابل اجرا در خراسان رضوی

قیمت سوله سازی در خراسان رضوی

به‌عنوان طراح و سازنده سوله به این مورد توجه داریم که نیاز متقاضیان برای استفاده از سوله متفاوت است. هیچ یک از سوله‌ها با اهداف تجاری صنعتی یکسانی ساخته نمی‌شوند. طیف وسیعی از مشاغل مختلف بستر مناسبی برای ساخت انواع مختلف سوله را فراهم می‌کند.

۱. انبار کالا و ذخیره مواد اولیه یا مواد غذایی

این سازه در یک طبقه احداث شده و برای نگهداری و ذخیره مواد استفاده می‌شود. ابعاد آن بین ۵۰۰۰ متر مربع تا ۱۰۰ هزار متر مربع متغیر است. در این سازه، سیستم قفسه‌بندی در زیر سقف قرار می‌گیرد. پس، سقف سازه باید ارتفاعی در حدود ۶۰ متر داشته باشد. اسلکه‌های بارگیری، پارکینگ و درب برای ورود کامیون‌های بزرگ سایر مواردی است که در طراحی این سازه اهمیت دارد.

۲. سوله فلزی

سازه‌های فلزی پرکاربردترین سازه در حوزه صنعت هستند. امکان اجرای این سازه به دو صورت سبک و سنگین وجود دارد. فرایند ساخت آن طولانی بوده و به شیوه ساخت آن وابسته است. طراحی و ساخت سوله‌های فلزی دو عامل بسیار مهم در تعیین قیمت نهایی سازه محسوب می‌شود. مواد اولیه به‌کار رفته در طراحی این سازه در افزایش با کاهش کیفیت سازه نقش کلیدی دارد و یکی از عوامل تاثیرگذار در محاسبه هزینه اجرای پروژه است.

۳. سوله کارخانه

یکی از خدمات سوله سازی در خراسان رضوی ساخت سازه‌های مناسب برای احداث کارخانه است. این سازه نیز به دو دسته سوله سبک و سوله سنگین تقسیم می‌شود. رعایت استاندارد‌های تعیین‌شده از سوی سازمان صنایع پارامتر اصلی برای طراحی و ساخت یک کارخانه استاندارد، مقاوم و باکیفیت است.

۴. انواع نمایشگاه‌ها

استان خراسان رضوی یکی از قطب‌های تجاری ایران است که شرایط برای برگزاری نمایشگاه‌های تولیدی، صنعتی، مواد غذایی و بسیاری موارد دیگر را فراهم کرده است. به همین دلیل، ما اجرای سوله استاندارد برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف را در برنامه قرار دادیم. سوله نمایشگاهی، سازه ترکیبی هستند که از بخش مناسب برای نمایش عمومی محصولات یا خدمات، فضای اداری و انبار تشکیل می‌شود. ساختار و چیدمان بسیاری از سازه‌های نمایشگاهی مشابه سوله‌های فلکس است (این سازه با نام سوله انعطاف‌پذیر شناخته می‌شود و قابلیت استفاده برای اهداف و کاربرد‌های گسترده را دارد). در سازه‌های نمایشگاهی حدود نیمی از فضا به بخش نمایش کالا یا خدمات اختصاص می‌یابد.

۵. سوله مرغداری

یکی دیگر از خدماتی که برای رفاه و رضایت شهروندان استان خراسان رضوی انجام می‌دهیم طراحی و ساخت انواع سوله مرغداری در ابعاد و اندازه‌های مختلف است. برای کاهش هزینه‌های اجرای پروژه و افزایش بهره‌وری تجاری انتخاب سازه‌های سبک بهترین گزینه خواهد بود. سعی می‌کنیم در ساخت این نمونه سوله‌ها تمام استاندارد‌های فنی برای ارتقای کیفیت سازه و کاربرد آن را به‌کار ببریم.

۶. سوله گلخانه

احداث انواع سوله گلخانه در دسته خدمات اصلی سوله سازی در خراسان رضوی قرار دارد. زیرا رشد کشاورزی در این استان بسیار سریع و چشمگیر بوده است. این استان به دلیل تولید حجم انبوهی از زعفران کشور، گندم، پسته و خربزه یکی از قطب‌های کشاورزی محسوب می‌شود. گستردگی زمین‌های کشاورزی در این استان امکان احداث انواع گلخانه‌های کشاورزی را فراهم می‌کند. سوله خرپایی بهترین گزینه برای احداث گلخانه یا سردخانه‌های ذخیره مواد غذایی است.

۷. سوله صنعتی

بزرگترین کارخانه‌های دارویی، غذایی و صنعتی در استان خراسان رضوی قرار دارند. این کارخانه‌ها برای ذخیره و نگهداری از مواد اولیه یا محصولات، نگهداری از تجهیزات و بخش‌های تولیدی به ساخت انواع سوله‌ها نیاز دارند. سوله یو بی ام گزینه مناسبی برای محافظت از تجهیزات این سازه‌ها در برابر تغییرات دمایی هستند. جنس ورقه‌های به‌کار رفته در تولید این سازه از نوع گالوانیزه بوده و آن را به انتخابی مناسب برای ساخت کارخانه‌ها و تولیدی‌ها تبدیل می‌کند. سرعت ساخت این سازه بالا است، اما امکان جابجایی یا حمل آن وجود ندارد.

بهترین گزینه‌های سوله سازی در خراسان رضوی

شرکت سوله سازی در خراسان رضوی

شرایط اقلیمی این استان منحصر‌به‌فرد است. میزان بارش سالانه برف و باران در استان خراسان رضوی قابل توجه بوده و تغییرات دمایی آن نیز چشمگیر است. زمستان‌های بسیار سرد و تابستان‌های نسبتا گرم باعث شده که انتخاب سازه‌های خرپایی بهترین گزینه برای ساخت سوله در این استان باشد. با انتخاب این سازه، مدیریت هزینه و سرمایه اجرای پروژه بهتر انجام می‌شود و بهره‌وری تجاری افزایش می‌یابد. مزایای اصلی ساخت سوله خرپایی عبارتند از:

  1. هزینه ساخت و اجرای نسبتا پایین و مقرون‌به‌صرفه
  2. قابلیت ساخت سازه‌هایی با دهانه‌ای بیش از ۱۰۰ متر
  3. قابلیت ساخت سوله‌های چند طبقه و دارای شکل‌های متنوع
  4. مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط جوی و تغییرات دمایی استان خراسان رضوی
  5. قابلیت انتقال به نقاط مختلف

مراحل اصلی ساخت سوله در خراسان رضوی

هزینه سوله سازی در خراسان رضوی

برای ساخت این سازه به اجزای مختلفی مانند سایه‌بان، نبشی سینه بند، ستون، ستون وال پست، سگراد، بادبد، رفتر، استرات، پیچ و مهره و پرلین نیاز داریم. در خدمات سوله سازی در خراسان رضوی قابلیت ساخت سوله‌های تک دهانه، دو دهانه، چند دهانه، سوله قوسی و چند ضلعی وجود دارد. مرحله دریافت مجوز ساخت، خرید زمین، انتخاب نوع سوله، خاک‌برداری، اجرای فونداسیون سوله، نصب سازه، ساخت قسمت‌های ساختمانی سازه (برق و تاسیسات، سیستم‌های امنیتی، سیستم اطفاء حریق و سیستم‌های نظارتی) و بهره‌برداری از سازه نهایی مراحل اصلی ساخت سوله هستند.

قیمت ساخت سوله در خراسان رضوی

در محاسبه هزینه ساخت سوله باید به عوامل مختلفی مانند نوع سوله، اندازه، ابعاد، وزن، ارتفاع سوله، طراحی و اندازه دهانه توجه کرد. عامل دیگری که در افزایش یا کاهش هزینه اجرای سوله نقش دارد مواد اولیه به‌کار رفته در ساخت آن است. پس قیمت ساخت سوله تیر ورقی، UBM و سوله‌های سبک با یکدیگر متفاوت خواهد بود. رابطه‌ای مستقیم بین ارتفاع سازه و ابعاد دهانه سوله با افزایش قیمت ساخت سوله وجود دارد. زیرا در این شرایط مواد و مصالح به‌کار رفته در ساخت سازه بیشتر خواهد بود.

نتیجه گیری

سوله سازی در خراسان رضوی رونق زیادی گرفته سات. اگر کسب و کارشما در شهرک های صنعتی مشهد است می توانید برای اطلاعات بیشتر از جزئیات به مقاله سوله سازی در مشهد مراجعه کنید. همچنین اگر قصد استعلام قیمت دقیق از هزینه سوله سازی در خراسان رضوی را دارید می توانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس گرفته و به صورت رایگان با متخصصین اعتمادسازه مشورت کنید.

بهترین شرکت سوله سازی در خراسان رضوی کجاست؟

اعتمادسازه یکی از بزرگترین شرکت های سوله سازی در ایران است که در تمامی شهرها اقدام به سوله سازی کرده است. اگر به دنبال بهترین شرکت ساخت سوله در خراسان رضوی هستید می توانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس گرفته و رایگان مشاوره بگیرید.

قیمت سوله سازی در خراسان رضوی چقدر است؟

هزینه سوله سازی در خراسان رضوی بسته به نوع سوله:
  1. سوله خرپایی
  2. سوله تیرورقتی
  3. سوله یو بی ام
متفاوت است که می توانید جهت استعلام قیمت با ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷

مشاوره و استعلام قیمت رایگان