سوله سازی در شیراز

سوله سازی در شیراز

شیراز به عنوان مرکز اصلی استان فارس توانسته به عنوان یکی از شهر‌های پر رونق کشور در زمینه‌های صنعتی، اجتماعی و کشاورزی حرفی برای گفتن داشته باشد. شرایط آب و هوایی مساعد، قرار گرفتن کارخانه‌های صنعتی متعدد و … در این شهر موجب شده تا سوله سازی در شیراز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شود.

سوله سازی در شیراز

با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن کارخانه‌های صنعتی و کشاورزی متعدد در شیراز، نیاز به ساخت سوله به منظور نگهداری محصولات احساس می‌شود. این در حالی است که تعداد شرکت سوله سازی در شیراز به تعداد انگشت شمار وجود دارند. ساخت سوله در شیراز به نوع کاربری و موقعیت قرارگیری آن بستگی دارد. بیشترین کاربرد سوله سازی در شیراز، استفاده به عنوان انبار و سردخانه است. دلیل این کار موقعیتی عالی این استان به منظور توزیع مواد غذایی برای استان‌های دیگر کشور به خصوص مناطق جنوبی است. به همین دلیل درخواست ساخت سوله در شیراز رونق یافته و در حال افزایش است.

برای مشاوره ساخت سوله با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

علاوه بر این افزایش و رشد کشاورزی فعال در استان فارس موجب شده تا نیاز به ساخت سوله برای نگهداری از محصولات کشاورزی افزایش پیدا کند. هم چنین وجود شهرک‌های صنعتی متعدد و کارخانه‌های تولیدی در این استان، لازم است تا سوله‌های بیشتری برای حفظ و نگهداری قطعات و کالا‌های تولید شده توسط این مراکز احداث شود. به عنوان مثال شهرک صنعتی بزرگ شیراز واقع در شرق این استان یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان در این منطقه شناخته می‌شود.

نوع سوله استفاده شده در شیراز

ساخت سوله در شیراز

اکثر سوله‌های تولید شده در شیراز از نوع سوله سبک خرپایی است. سوله سبک به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که از طریق اتصال پیچ و مهره‌ها با یکدیگر دارد به عنوان یک سوله ارزان قیمت با وزن کم در اکثر سردخانه‌های این شهر به کار برده می‌شود.

هر چند وزن این نوع سازه کم است اما از مقاومت بالایی در برابر بار‌های اضافه برخوردار است. علاوه بر این امکان طراحی، اجرای سوله و نصب سریع و آسان این سازه در محل وجود دارد. از دیگر مزایای سوله سبک استفاده شده در سوله سازی شیراز کاهش هزینه‌ها، انعطاف بالای سازه، اجرای سوله سبک در اندازه‌های متفاوت با دهانه‌های کوچک و بزرگ و ارتفاع‌های مختلف و هم چنین قابلیت جابه‌جایی مکانی سوله را می‌توان نام برد.

سوله سبک قابلیت ساخت بدون ستون میانی در هر اندازه ارتفاعی و دهانه را دارد. علاوه بر این می‌توان آن را صورت چند طبقه نیز احداث کرد. با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی شیراز امکان نصب سوله سبک بدون اینکه در کیفیت و میزان مقاومت آن آسیبی وارد شود وجود دارد. شرکت سوله سازی اعتماد سازه یکی از تولید‌کنندگان برتر سوله در کشور است که با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در ایران، محصولات خود را با کیفیت بالا بر اساس نیاز کارفرما تولید و در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.

کاربرد سوله سبک در شیراز

سوله سازی شیراز

سوله سبک به دلیل ارزان قیمت بودن و در عین حال مقاومت و استحکام بالایی که در برابر نیرو‌های خارجی دارد، در شیراز برای کاربری‌های مختلف به کار برده می‌شود مانند:

ساخت سوله در شیراز

طراحی و اجرای سوله در شیراز با استفاده از نرم‌افزار‌های خاصی انجام می‌شود. این کار به جهت حساس بودن نیاز به تخصص دارد، زیرا کوچک‌ترین بی‌دقتی موجب می‌شود تا در حین یا بعد از ساخت سوله، آسیب‌های جبران ناپذیری به سازه وارد شود. در مرحله اول اسکلت فلزی و اولیه سوله در کارخانه زیر نظر متخصصین و تکنسین‌ها ساخته و با استفاده از پیچ و مهره به هم متصل می‌شوند.

برای مشاوره ساخت سوله با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

پس از آن مراحل پوشش سقف سوله، دیوارکشی و کف‌سازی سوله می‌رسد. برای پوشش سقف از ساندویچ پانل، ورق گالوانیزه به دلیل مقاومت در برابر رطوبت، پشم شیشه به عنوان عایق صوتی و حرارتی، توری مرغی یا کارتن پلاست استفاده می‌شود. ساندویچ پانل برای پوشش دهی سقف سوله‌ها بیشترین کاربرد را دارد.

هزینه ساخت سوله در شیراز

قیمت سوله شیراز

عوامل متعددی در تعیین قیمت سوله در شیراز تأثیرگذار هستند که مهم‌ترین آن‌ها نوع کاربری آن است. ممکن است ساخت سوله برای مصارف مختلف انجام شود به همین علت هزینه نهایی سوله سازی نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود. علاوه بر این معیار‌های دیگری هستند که در هزینه ساخت نقش به سزایی دارند که عبارتند از:

  • ابعاد سوله از لحاظ ارتفاع، طول و عرض
  • اندازه دهانه سوله
  • موقعیت جغرافیایی و محل قرار‌گیری سوله
  • توجه به نیرو‌های خارجی احتمالی مانند زلزله، طوفان، باد و …
  • در نظر گرفتن بار‌های اضافی که به سوله تحمیل می‌شود مانند اجرای جرثقیل سقفی
  • جنس متریال استفاده شده در ساخت سوله
  • نوع فولاد به کار رفته و وزن آن
  • هزینه‌های ساخت اسکلت سازه
  • وزن اصلی سازه که بر اساس اندازه دهانه سوله، نوع کاربری و منطقه نصب آن تعیین می‌شود
  • طراحی سوله توسط نرم‌افزار و انجام محاسبات

برای مشاوره ساخت سوله با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

عوامل تأثیر‌گذار در قیمت ساخت سوله در شیراز

شرکت سوله شیراز

با توجه به شرایط اقتصادی کشور، قیمت سوله در شیراز سال ۱۴۰۱ دستخوش تغییرات شده است. ایجاد نوسانات در بازار‌های جهانی پروفیل و ورق‌های آهنی، نحوه ساخت و نصب سوله، میزان فاصله از محل اجرا و نصب تا محل استقرار سوله در کارگاه، طراحی و تهیه نقشه ساخت سوله، استفاده از متریال‌های مقاوم و … از جمله مواردی هستند که در تغییر هزینه ساخت سوله در شیراز تأثیر مستقیم داشته‌اند.

نتیجه گیری

صنعت سوله سازی در شیراز با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی استان فارس در انواع مختلف به منظور کاربری‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشترین نوع سوله به کار رفته در شیراز، سوله سبک با قیمت مناسب و مقاومت بالا است. شرکت اعتماد سازه ضمن ارائه مشاوره خرید به کارفرمایان آماده رسیدگی به درخواست شما عزیزان است. شما می توانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷​ تماس گرفته و با کارشناسان فروش ما در زمینه ساخت سوله و متناسب با نیاز خود، ثبت سفارش کنید.

سوالات متداول

شرکت سوله سازی در شیراز کجاست؟

برای سفارش سوله در شیراز می توانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷​ تماس گرفته و به صورت رایگان مشوت بگیرید.

قیمت سوله سازی در شیراز چقدر است؟

قیمت ساخت سوله در شیراز با توجه به نیازتان متفاوت است اما برای استعلام دقیق می توانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

2 دیدگاه دربارهٔ «سوله سازی در شیراز»

  1. درود : مناسب ترین زمان سرمایه گذاری : زمینی ۴ دیواری آجری با مساحت ۷۲۲۵ متر مربع ملکی با سند تک برگ ۶ دانگ واقع در شهر شیراز اول اتوبان شهر صدرا با عبور خیابان ۲۰ متری از مقابل زمین با فاصله ۱۵۰ متر از اتوبان صدرا و ۲۰۰ متر از مجتمع عظیم خلیج فارس و ۴۰۰ متر از ایستگاه قطار شهری با آب و برق مشترک و آینده ای بسیار درخشان بفروش میرسد همچنین با ویلا ، آپارتمان و اتوموبیل نیز قابل تهاتر میباشد ، در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و یا تلگرام با تلفن شماره ۰۹۱۲*****۸۹ تماس حاصل فرمایید پیروز و پاینده باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷

مشاوره و استعلام قیمت رایگان