سوله سازی در یزد

سوله سازی در یزد

یزد همواره به‌عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور شناخته می شود. تجربه موفق این استان در صنایعی مانند کاشی، سرامیک و نساجی و توسعه و گسترش آن‌ها نیاز به ساخت سوله را دوچندان کرده است. طراحی و ساخت سوله کاری بسیار دقیق و تخصصی است و عدم رعایت دقت در طراحی هزینه‌های هنگفتی در پی خواهد داشت. سوله سازی در یزد با هدف تولید و رونق کسب‌و‌کار انجام می گیرد. ساخت سوله و در پی آن رونق تولید، سهم بسزایی در اشتفال و درآمدزایی در منطقه دارد. ما قصد داریم شما را با نحوه سفارش، طراحی و قیمت حدودی ساخت سوله در یزد بیشتر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

انواع سوله سازی در یزد

شرکت سوله سازی در یزد

یزد ازجمله مناطقی است که از نظر رشد صنایعی مانند کاشی و سرامیک بهترین جایگاه را در کشور به خود اختصاص داده است؛ به همین دلیل سوله سازی در یزد یکی از نیازهای اساسی قلمداد می‌شود. سوله‌های متنوع و مختلفی در این استان ساخته می‌شود که مهم ترین آنها برای تولیدات کاشی و سرامیک، مرغداری و سایر صنایع است.

تولیدات کاشی و سرامیک به دلیل قدمت زیاد در این استان به یک بازار رقابتی تبدیل شده است. لذا طراحی و ساخت یک سوله مناسب می‌تواند با صرفه‌جویی در هزینه‌ها قیمت تمام شده محصول را کاهش داده و باعث پیشرفت تولیدکننده شود. همچنین در این استان همانند شهرهای دیگر سوله‌های مختلفی برای تعمیرگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی و گلخانه‌ها نیز ساخته می‌شود.

سوله مرغداری در یزد

مرغداری در یزد از اهمیت زیادی برخوردار است. استان یزد هرساله با تولید انبوهی از طیور، نیاز مردم استان خود را تامین می کند. با توجه به وسعت زیاد زمین و قیمت نسبتا پایین آن در مقایسه با سایر شهرها، ساخت سوله برای احداث مرغداری و پرورش طیور از جذابیت خاصی برخوردار است. سوله خرپایی ازجمله سوله‌های مناسب برای احداث مرغداری است.

یک نمونه سوله مرغداری

سوله صنعتی در یزد

رشد و پیشرفت صنایع نیاز به سوله سازی در یزد را دوچندان کرده است. یزد دارای بیشترین و بزرگ‌ترین کارخانه‌های کاشی و سرامیک است که برای نگهداری تجهیزات و تولید محصولات به سوله نیاز دارند. از جمله سوله صنعتی که در برابر گرما و سرما مقاوم هستند، سوله  یو بی ام است. جنس ورق‌های استفاده‌شده در این سوله گالوانیزه است.

بهترین نوع سوله سازی در یزد

قیمت سوله سازی در یزد

بهترین روش و نوع سوله سازی در یزد با توجه به شرایط آب‌و‌هوایی و با در نظر گرفتن هزینه‌ها سوله خرپایی است. استفاده از این نوع سوله مزایای زیادی دارد. از‌جمله مزایای سوله خرپایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سوله خرپایی از بهترین روش‌های ساخت سوله است.
  • سوله‌های خرپایی به‌دلیل وزن پایین، قابلیت انتقال به مکان‌های دیگر را دارند.
  • نام دیگر این نوع سوله‌ها، سوله سبک است. استفاده از این نوع سوله‌ها به دلیل قیمت نسبتا پایین، توجیه اقتصادی دارد.
  • این نوع سوله در برابر عوامل محیطی و آب‌و‌هوای استان یزد مقاوم است.
  • از این سوله‌ها می‌توان در ساخت طبقات نیز استفاده کرد.
  • از این نوع سوله‌ها می‌توان برای ساخت سالن‌های با دهانه بیشتر از ۱۰۰ متر نیز استفاده ‌کرد.

البته در نهایت نوع سوله باید با توجه به نظر مهندسان خبره برای اجرای سوله تعیین شود. زیرا آنها با در نظر گرفتن نیاز شما و کاربری سوله بهترین نوع قطعات سوله و مصالح مورد نیاز را پیشنهاد می‌دهند.

سفارش سوله سازی در یزد

سفارش ساخت سوله از طریق مذاکره با یکی از شرکت‌های پیمانکار صورت می‌گیرد. در هنگام سفارش موضوع فعالیت، طرح توجیهی اقتصادی و میزان فعالیت باید مشخص باشد تا شرکت‌ها متناسب با این شاخص‌ها اقدام به مشاوره و ارائه بهترین مدل بکنند.

قیمت سوله سازی در یزد

ساخت سوله در یزد

متاسفانه در کشور ما قیمت‌ها روزانه و گاها هر ساعت تغییر می‌کند و افزایش می‌یابد. لذا نمی‌توان قیمت دقیق ساخت هر متر مربع سوله را بیان کرد. یکی از مهم‌ترین عواملی که بر قیمت سوله تاثیر می‌گذارد، وزن مصالح است. میزان بارش برف و باران و وزش باد در منطقه میزان تحمل سازه‌ها را تعیین می‌کند. در مناطقی که بارش برف و باران زیادی وجود دارد، معمولا از مصالح سنگین‌تری برای ساخت سوله استفاده می‌شود و قیمت نهایی آن بالا است.

در مقابل در مناطقی که بارش برف و باران زیادی وجود ندارد و باد تندی نمی‌وزد، از مصالح سبک‌تری در ساخت سوله‌ها استفاده می‌شود. طبیعتا قیمت این نوع سوله‌ها نیز کمتر از نوع قبل است. اندازه دهانه، ارتفاع و ابعاد سوله نقش تعیین‌کننده‌ای در قیمت آن دارند. هرچه انداز ارتفاع، ابعاد و دهانه سوله بیشتر باشد، میزان مصالح بیشتری برای ساخت نیاز است.

استفاده از مصالح بیشتر منجر به افزایش هزینه ساخت سوله خواهد شد. البته کل هزینه‌ها محدود به استفاده از مصالح نمی‌شود و هزینه‌های جانبی دیگری نیز در نظر گرفته می‌شود. سوله‌ سازی در یزد در شرایطی انجام می‌شود که در این شهر بارش برف و باران در مقایسه با شهرهای دیگر کمتر است.

نتیجه گیری

استفاده از سوله در استان یزد در فعالیت‌های بسیاری ازجمله صنایع کاشی و سرامیک و مرغداری بسیار مرسوم است. سوله سازی در یزد نیز برای مشاغل مختلف صورت می‌گیرد. ازجمله مهم‌ترین عوامل موثر در قیمت سوله میزان مصالح و آهن‌آلات مصرفی برای ساخت سوله است. افرادی که قصد خرید و یا ساخت سوله را دارند بهتر است موضوع فعالیت، طرح توجیهی اقتصادی و میزان فعالیت خود را به مشاوران شرکت‌ها ارائه دهند تا آن شرکت‌ها بتوانند بهترین مدل را به آنها معرفی کنند. برای اطلاعات بیشتر می توانید از متخخصین اعتماد سازه به صورت رایگان مشورت بگیرید، کافیست با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷​ تماس بگیرید.

قیمت سوله سازی در یزد چقدر است؟

معمولاً سوله خرپایی در یزد قیمت کمتری نسبت به سوله های دیگر دارد اما برای استعلام قیمت دقیق تر با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

شرکت سوله سازی در یزد کجاست؟

یکی از بهترین شرکت های سوله سازی در یزد، شرکت سوله سازی اعتماد سازه است که می توانید قبل از سفارش به طور کامل و رایگان مشورت بگیرید. برای مشورت با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷

مشاوره و استعلام قیمت رایگان