سوله سازی در قم

سوله سازی در قم

بیشترین تقاضای سوله سازی در قم با هدف مقاصد صنعتی انجام می‌گیرد که همین مورد از اهمیت ساخت سوله‌هایی با مقاومت و پایداری بالا سخن می‌گوید. اصلی‌ترین نکته در ساخت سوله، برآورد هزینه و نوع کسب و کاری است که در آن انجام خواهد گرفت. اگر شما هم تصمیم دارید کسب و کار جدید خود را شروع کنید، این مطلب را از دست ندهید. با انواع سوله سازی آشنا شوید و راحت‌تر از هر زمان دیگری ساخت و ساز را آغاز کنید.

انواع سوله سازی در قم

قیمت سوله سازی در قم

ساخت سوله متناسب با نوع مصرف و کاربردی که از آن انتظار می‌رود، متفاوت خواهد بود. با این‌حال سوله‌ها را می‌توان در انواع زیر مشاهده کرد:

  • سوله چند دهانه یا چندقلو به شکل ۸۸۸۸
  • سوله تمام قوسی (قوس داشتن ستون‌ها و رفترها)
  • سوله چند ضلعی
  • سوله دو دهانه یا دوقلو به شکل ۸۸
  • سوله تک شیب همچون سوله‌های شرکت ایران‌خودرو
  • سوله قوسی (برخورداری از قوس معین رفترها)
  • سوله ساده یا شیب‌دار به‌صورت تک دهانه یا ۸ شکل

کاربرد سوله سازی در قم

اغلب مشتریان سوله سازی در قم، با اهداف زیر سفارش خود را ثبت می‌کنند:

  • سفارش سوله تعمیرگاه
  • ساخت سوله برای سالن سینما و تئاتر
  • سوله دامداری
  • ساخت سوله برای فروشگاه‌های و مراکز خرید
  • سوله برای پارکینگ
  • سفارش سوله در صنایع غذایی
  • سوله ورزشی
  • سفارش سوله برای تالار پذیرایی

نحوه سوله سازی در قم

شرکت سوله سازی در قم

برای ساخت سوله، فرآیند بسیار دقیق و تخصصی باید طی شود، چراکه کمی اشتباه و عدم طراحی دقیق مکان و احتیاجات می‌تواند فاجعه‌بار باشد و منجر به ایجاد حوادث جبران‌ناپذیر شود. همچنین ضرر اقتصادی غیرقابل جبرانی را به سازنده و کارفرما وارد سازد.

قدم اول سوله سازی در قم، با طراحی سوله توسط نرم‌افزارهایی چون نرم‌افزار SAFE و نرم‌افزار SAP 2000 انجام می‌شود و سپس با برآورد هزینه و ثبت تجهیزات موردنیاز، فعالیت‌های میدانی آن شروع می‌شود. با توجه به اینکه قم یکی از شهرهای صنعتی کوچک کشور است و ساخت سوله در آن کاربرد گسترده‌ای دارد، بهتر است توسط افرادی متخصص به انجام برسد.

انواع سوله سازی صنعتی در قم

شرایط محیطی و اقلیمی یکی از اصلی‌ترین مواردی است که در ساخت سوله باید موردتوجه قرار بگیرد. سوله سازی در قم به علت آب‌وهوای گرم و خشکی که دارد، همواره یک چالش به شمار رفته است. مخصوصاً در مناطق کویری قم که وزش باد شدید را داریم، می‌بایست در ساخت و طراحی آن‌ها از ایده‌های جدید و نوآورانه کمک بگیریم تا سازه ما از مقاومت بالایی در مقابل باد‌ها برخوردار باشد. سوله صنعتی در قم اغلب در انواع زیر ساخته می‌شوند:

سوله تیرورقی

یکی از رایج‌ترین انواع سوله در قم، سوله تیرورقی یا سوله سنگین هستند که در مقابل بادهای شدید و طوفان‌ها مقاومت بالایی دارند و به این آسانی آسیب نمی‌بینند. البته هزینه ساخت این سوله‌ها به دلیل نیاز به فونداسیون محکم و مصالحی با وزن زیاد، بالاست. مصرف فولاد در این نوع سازه زیاد است و برای سازه‌های بسیار بزرگ به هیچ وجه قابل استفاده نیست.

ساخت سوله خرپایی

ساخت سوله سبک یا سوله خرپایی یکی از رایج‌ترین روش‌های سوله سازی در قم به شمار می‌رود. با توجه به اینکه وزن این سوله‌ها در مقایسه با دیگر سوله‌ها سبک‌تر است، به آن‌ها سوله‌های سبک گفته می‌شود؛ با این‌حال این موضوع به‌منزله‌ مقاومت پایین آن‌ها نیست و تنها میزان مصالح به کار گرفته‌شده در ساخت آن‌ها از حد موردنیاز فراتر نرفته است.  ساخت این مدل سوله‌ها بسیار ساده است و در زمانی کوتاه با صرفه‌جویی در زمان و هزینه انجام می‌گیرد. به شیوه‌ی خرپایی می‌توانید سوله خود را دو طبقه نیز بسازید.

ساخت سوله یو بی ام (UBM)

سوله سازی در قم به این روش، یکی از مدرن‌ترین و لوکس‌‌ترین‌ها شناخته می‌شود. درصورتی‌که می‌خواهید سوله موردنظر شما ظاهر مدرنی داشته باشد، بهتر است سوله یو بی ام را انتخاب کنید. نمای این سازه از ابتدا قوسی است و به دلیل به‌کارگیری ورق‌هایی خاص، امکان مونتاژ در محلات ندارد. همچنین سقف این نوع سوله از پلی یورتان ساخته می‌شود که جذب بالای میکروب‌ها را دارد؛ بر همین اساس اگر برای صنایع غذایی و بهداشتی به دنبال ساخت سوله هستید، این مورد پیشنهاد نمی‌شود.

قیمت سوله سازی در قم

قیمت سوله سازی در قم

پارامترهای مختلفی بر هزینه سوله سازی در قم تأثیرگذار هستند؛ از مواد اولیه گرفته تا دریافت مجوزها و هزینه‌های ثانویه‌ای چون دستمزد نیروی کار و … همگی روی هزینه نهایی اثرگذار خواهند بود. این پارامترها را می‌توان موارد زیر عنوان کرد:

مطمئناً هر چه مساحت و زیربنای پروژه بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود. از طرفی دیگر محل احداث پروژه، نوع خاک زمین آن، شرایط اقلیمی منطقه و … نیز روی هزینه نهایی اثرگذار خواهند بود. به‌طور مثال زمینی را در نظر بگیرید که خاک آن سست و میزان تراکم آن کم باشد؛ در چنین موقعیتی باید هزینه بیشتری صرف پی‌ریزی و مقاوم‌سازی اسکلت و فونداسیون سوله و شود.

میزان قطعات به‌کاررفته در ساخت سوله همچون کارتن پلاست، پشم سنگ، پشم شیشه، فوم سقفی، ساندویچ پانل، میلگرد، تیرآهن، لوله، ورق و … در قیمت نهایی آن تأثیرگذار خواهند بود. اگر تصمیم به ساخت سوله در قم دارید، کافی است با ما تماس بگیرید؛ برآورد دقیقی از زمان انجام پروژه و هزینه موردنیاز آن را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

نتیجه گیری

ما با بهره‌مندی از جدیدترین تکنولوژی و متدهای روز دنیا و استفاده از بهترین مهندسان و طراحان، آماده هستیم سوله سازی در قم را برایتان به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان به انجام برسانیم. با ما تماس بگیرید و از قیمت‌های روز مطلع شده و برآورد هزینه و زمان را در دسترس داشته باشید. تمام هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است؛ درنتیجه ساخت انواع سوله‌ها را برایتان با در نظر گرفتن تمامی آیین‌نامه‌های نظام‌مهندسی و استانداردهای لازم ‌پیش خواهیم برد. برای مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس گرفته و با متخصصین اعتمادسازه صحبت کنید.

قیمت سوله سازی در قم چقدر است؟

اگر قصد ساخت سوله خرپایی در قم را داشته باشید، به مراتب ارزان‌تر از ساخت سوله یو بی ام و تیرورقی است. اما برای استعلام دقیق می توانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

بهترین شرکت سوله سازی در قم کجاست؟

اعتمادسازه یکی از بهترین شرکت های سوله سازی در ایران است که آماده همکاری با تمامی افراد را در قم دارد. برای اطلاعات بیشتر با ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷

مشاوره و استعلام قیمت رایگان