سوله پیش ساخته

سوله پیش ساخته

قبل از آنکه به خرید سوله بپردازید، بهتر است با روند تهیه و ساخت هریک از انواع آن آشنا شده، سپس باتوجه به نیاز خود سوله مناسب را انتخاب کنید. سوله پیش ساخته که از انواع سوله‌های ارزان قیمت و سوله سبک به شمار می‌رود، از متریال متفاوتی در هنگام ساخت آن استفاده می‌شود.

از جمله تفاوت اصلی سوله پیش ساخته با سایر انواع سوله؛ میزان وزن آن است. این نوع سوله یاد شده، از وزنی پایین برخوردار است. دلیل وزن کم سوله پیش ساخته، نوع فلز بکار رفته و مقدار آن است. در گذشته به دلیل سنگینی بیش از حد این نوع سازه، حمل و نقل آن نیز با مشکل همراه بود. حال با استفاده از تکنولوژی جدید و پیشرفته، سوله‌ای ارزان و سبک ساخته می‌شود که به سوله پیش ساخته معروف است. لازم است بدانید، برای تهیه سوله پیش ساخته حتما باید به شرکتی معتبر مراجعه کنید. زیرا بسیاری از شرکت‌ها، به علت هزینه دریافتی پایین از سوله پیش ساخته، از مواد و متریال نامناسب و بی‌کیفیت استفاده می‌کنند!

برای مشاوره رایگان درخصوص سوله پیش ساخته با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

همانطور که گفته شد، سوله پیش ساخته به علت وزن سبک، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. البته این نوع از سوله، از ویژگی‌های متفاوت دیگری نیز برخوردار است. اگر تمایل به خرید و یا سفارش سوله پیش ساخته دارید، در ادامه ما را همراهی کنید.

ویژگی‌های سوله پیش ساخته چیست؟

خرید سوله پیش ساخته

هریک از انواع سازه‌ها، از ویژگی‌های متفاوتی برخوردار هستند. تمایز در میان این نوع از صفات، موجب تمایز در کارکرد و سفارش انواع سوله گردیده است. همانطور که از نام این نوع سوله پیداست، سوله پیش ساخته از قبل آماده می‌گردد. در نتیجه هنگام نصب این نوع سازه در مکان پروژه، زمان کمی لازم است. زیرا اکثریت مراحل اجرای سوله، از قبل انجام شده است.

از جمله ویژگی‌های دیگر سوله پیش ساخته، می‌توان به میزان مقاومت بالا از این نوع سازه اشاره کرد. به علت بکارگیری برترین متریال و مواد اولیه در ساخت سوله پیش ساخته، این نوع سازه ساختی محکم داشته و در برابر انواع ریشتر زلزله، مقاوم است.

همانطور که گفته شد، به علت بکارگیری مقدار کمی از فلز در ساخت سازه یاد شده، وزنی سبک دارد. در نتیجه حمل و جابه‌جایی سوله پیش ساخته بسیار آسان است. بدین منظور افرادی که به دنبال سوله‌ای سبک و کم‌هزینه هستند، بهتر است به سفارش سوله پیش ساخته بپردازند.

از ویژگی‌های چشم‌گیر سوله پیش ساخته، می‌توان به مواظبت از محیط زیست اشاره کرد. در تولید این نوع سازه برخلاف سایر سازه‌ها، از موادی قابل بازیافت استفاده می‌شود. علاوه بر آن، تمامی تلاش تولیدکنندگان این نوع سوله، جلوگیری از ایجاد بازیافت در ساخت و یا استفاده از سوله پیش ساخته است! در نتیجه اگر از دوست‌داران محافظ از محیط زیست هستید، این نوع سازه به شما کمک بسیاری خواهد کرد!

برای مشاوره رایگان درخصوص سوله پیش ساخته با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

جالب است بدانید، سوله پیش ساخته در برابر انواع رطوبت و یا خوردگی، مقاومت بالایی دارد. زیرا روکش نهایی این نوع از سوله، با استفاده از گالوانیزه طراحی شده است. این موضوع موجبات مقاومت سوله پیش ساخته را در برابر انواع عوامل بیرونی فراهم کرده است.

پس از بررسی هریک از ویژگی‌ها و کارایی سوله پیش ساخته، نوع و میزان کاربرد این نوع از سازه نیز مطرح است. بدین منظور در ادامه مطلب به بررسی دقیق کاربرد سوله یاد شده می‌پردازیم تا باتوجه به نیاز خود بتوانید بهترین نوع از سوله را انتخاب کنید.

کاربرد سوله پیش ساخته

کاربرد سوله پیش ساخته

هریک از انواع سوله، با هدف‌های متفاوتی به تولید رسیده‌اند. در نتیجه به هنگام ساخت این نوع از سازه‌ها نیز، متریال متمایزی نیز بکار گرفته می‌شود. همچنین در برخی از انواع سوله، از دستگاه‌های پیشرفته‌تری نیز استفاده می‌گردد. نوع تولید سوله پیش ساخته نیز موجبات کاربرد متفاوت این محصول را فراهم کرده است.

از جمله کاربردهای سوله پیش ساخته، می‌توان به استفاده از این نوع سازه برای نمایشگاه‌ها و ایجاد تعمیرگاه‌ها اشاره کرد. علاوه بر آن، سازه سوله پیش ساخته نیز می‌تواند جایگزین مناسبی برای انواع رستوران‌ها باشد. این موضوع سبب شده تا برخی از افراد به جای ساختمان، از سوله پیش ساخته برای رستوران‌های جاده‌ای استفاده کنند.

برای مشاوره رایگان درخصوص سوله پیش ساخته با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

ایجاد انواع تعمیرگاه‌ها برای پیمان‌کاری و ساخت گلخانه‌ها به وسیله سوله پیش ساخته نیز از جمله دیگر کاربردهای این نوع سازه به شمار می‌رود. هریک از موارد یاد شده، موجب خرید سوله پیش ساخته توسط عموم مردم گردیده است. در نتیجه قیمت این نوع از سوله، بسیار حائز اهمیت خواهد بود. در ادامه به بررسی قیمت سازه موردنظر می‌پردازیم.

قیمت سوله پیش ساخته

سوله پیش ساخته

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در ارتباط با خرید سوله پیش ساخته، قیمت آن است. همانطور که گفته شد، به علت میزان کم بهره‌مندی از فلز در ساخت این نوع از سوله، قیمت آن نیز نسبت به سایر انواع سوله بسیار کمتر خواهد بود. اما نمی‌توان تنها مقدار فلز را به عنوان فاکتور اصلی در تعیین قیمت سوله پیش ساخته مورد اشاره قرار داد!

برای مشاوره رایگان درخصوص سوله پیش ساخته با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

از جمله عوامل مهم دیگر در تعیین هزینه ساخت سوله موردنظر، ابعاد و اندازه آن است. برای مثال، میزان ارتفاع، دهانه سوله، مساحت سازه، نوع پوشش بکار رفته در سقف و …، تماما در تعیین قیمت نهایی سوله پیش ساخته اثرگذار هستند. همچنین لازم است بدانید، نوع مواد اولیه بکار رفته در ساخت این نوع سوله در تمامی کارخانه‌ها به یک شکل نخواهد بود! در نتیجه نوع قیمت‌گذاری نیز متفاوت است. تمامی موارد یاد شده موجب تفاوت قیمت میان سوله‌های پیش ساخته شده است. برای مثال مقدار هزینه پرداختی برای سوله پیش ساخته مناسب زمین بازی، بسیار متفاوت از سوله مناسب انباری و نگهداری کالاها است!

نتیجه گیری

سوله پیش ساخته باعث کاهش هزینه های کلی می شود و یکی از مزیت های اصلی تولید آن در کارخانه شرکت سوله سازی و سپس انتقال و اجرای سوله در سریع ترین زمان ممکن می شود. از آنجایی که شاید شرکت ساخت سوله در یک شهر دیگه باشد و نظارت برای شما غیرممکن باشد می توانید با مشاوره های شرکت سوله سازی اعتمادسازه به صورت رایگان مشورت کنید که کافیست با ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷

مشاوره و استعلام قیمت رایگان