سوله سازی در گیلان

سوله سازی در گیلان

سوله ها را می توان یکی از ضروری ترین نیازهای کسب و کارهایی که به انبارداری و دپوی محصولات و کالاها نیاز دارند به شمار آورد. استان گیلان با داشتن شمار زیادی از صنایع و کسب و کارها به واسطه موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد، یکی از استان هایی است که به شدت نیازمند انواع سوله هاست. دقیقا به همین دلیل هم هست که سوله سازی در گیلان یکی از خدمات پررونق و در عین حال ضروری به حساب می آید. در ادامه قصد داریم کمی در مورد ساخت سوله در گیلان و لزوم این کار صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

اهمیت سوله سازی در گیلان

شرکت سوله سازی در گیلان سوله سازی در گیلان

استان گیلان یکی از استان های کشورمان است که به واسطه منابع طبیعی و همینطور موقعیت جغرافیای و ارتباطی خوبی که دارد صنایع بسیاری به صورت فعال در آن حضور دارند. از جمله مطرح ترین و پرتعدادترین این صنایع می توانیم به صنایع غذایی، شیلات، کشتیرانی، کشاورزی، دامداری و … اشاره کنیم.

بسیاری از این صنایع و حتی کسب و کارهایی که در مقیاس بزرگتر مشغول به فعالیت هستند برای محصولات و کالاهای خود نیازمند سوله هستند. سوله سازه هایی فلزی به شمار می آیند که طراحی های منحصر بفرد داشته و بر ساسا محاسبات خاصی طراحی می شوند. لذا با حضور این صنایع پرتعداد در این ناحیه قطعا نیاز به سوله سازی در گیلان در این خطه را به شدت ضروری می کند.

از مهمترین مسائلی که در مورد ساخت سوله در استان گیلان مطرح می شود آب و هوای این ناحیه است. رطوبت بسیار زیاد و همینطور شرجی بودن این ناحیه سبب می شود ساخت سوله با چالش های جدی مواجه شود. چون این درصد رطوبت بالای هوا می تواند پوسیدگی و زنگ زدگی اسکلت سازه سوله ها را به دنبال داشته و در نتیجه دوام و طول عمر آنها را با چالشی جدی مواجه کند.

البته شرکت های سوله سازی معتبر و حرفه ای برای رفع این مشکل راهکارهایی پیدا کرده و به کمک پوشش اسکلت سازه ها با مواد و متریال مناسب یا این پروسه پوسیدگی و زنگ زدگی را به خوبی به تعویق می اندازند و یا کلا مشکل آن را حل می کنند. لذا در صورتی که قصد دادن پروژه سوله سازی به شرکتی را دارید ابتدا در مورد حرفه ای بودن و همینطور تجربه بالای این شرکت اطمینان خاطر حاصل کنید و سپس کار را به آنها بسپارید.

قیمت سوله سازی در گیلان

قیمت سوله سازی در گیلان

برای هر کاری که فکرش را کنید بحث قیمت و هزینه ها یک عامل بسیار مهم به شمار می آید. خصوصا اگر کاری که قرار است انجام شود در مقیاس بسیار بزرگ و صنعتی باشد. سوله سازی هم از این قاعده مستثنی نبوده و وقتی شخص و یا شرکتی برای این کار اقدام می کند یکی از نخستین مواردی که در مورد آن پرس و جو می کند قطعا قیمت است. البته قطعا می دانید که علاوه بر ساخت سوله کسب و کارها میتوانند به خرید سوله های آماده هم بپردازند و این هم راهکاری برای در اختیار داشتن سوله ها و بهره گیری از آنهاست.

اما اجازه دهید از بحثمان یعنی قیمت ساخت سوله در استان گیلان دور نشویم و به همان بپردازیم. به طور کلی هر شرکت قیمت ها و هزینه های خاص خود را داشته و نمی توان به صورت قطعی مبلغ دقیقی را برای این کار مشخص کرد. در مقابل اما این امکان وجود دارد که به جای مبلغ دقیق، در مورد عامل هایی که بر روی هزینه ساخت سوله تاثیرگذار هستند صحبت کنیم و آنها را برشماریم. این عامل ها به شرح زیر هستند:

  1. قیمت متریال مورد استفاده مانند فولاد
  2. طراحی سوله
  3. ابعاد سوله
  4. قطعات سوله
  5. پوشش سقف سوله
  6. و …

در ادامه مختصری در مورد این عامل های موثر بر سوله سازی در گیلان صحبت میکنیم، با ما همراه باشید.

قیمت متریال مورد استفاده

نخستین عاملی که تاثیر بسزایی بر روی قیمت ساخت سوله دارد چیزی نیست جز متریال مصرفی برای آن و قیمت روز آنها. یکی از پرکاربرد ترین و اصلی ترین متریال ها برای ساخت اسکلت سازه سوله فولاد است. با توجه به این که قیمت فولاد به صورت جهانی تعیین شده و می تواند بالا و یا پایین برود بسته به تایمی که شما قرارداد ساخت سوله را می بندید و قیمت فولاد در آن زمان، هزینه ها می توانند بالا و پایین داشته باشند. معمولا با استعلام قیمت از سوی شرکت سازنده مبلغ معقولی با توجه به قیمت روز به مشتری اعلام شده و مشتری می تواند رضایت و یا عدم رضایت خود را اعلام کند.

طراحی سوله

عامل مهم بعدی نوع طراحی است که قرار است برای سوله انجام گیرد. بسته به کاربری که از سوله مورد نظر انتظار داریم طراحی و همینطور نوع سوله می تواند کاملا متغیر باشد. لذا در جلسه ای که بین شما به عنوان مشتری و مجری سازنده سوله ها برگزار می شود در مورد نوع سوله درخواستی تان صحبت شده و در نهایت قیمت آن متناسب با همین خواسته های شما تعیین خواهد شد.

ابعاد سوله

ابعاد سوله دیگر پارامتر مهمی است که در زمان ساخت سوله بر روی قیمت تاثیرگذار است. قطعا هرقدر سوله ای که به آن نیاز دارید بزرگتر باشد هزینه ها افزایش پیدا می کنند. البته خوب است بدانید که این موضوع در مورد خرید صدق نمی کند. در واقع در مورد سوله هایی با امکانات یکسان هرقدر متراژ و ابعاد سوله افزایش پیدا کند، هزینه های خرید پایین تر خواهند آمد.

قطعات سوله

استفاده از پیج و مهره های مرغوب و نامرغوب بر قیمت نهایی سوله تاثیرگذار است، همچنین برخی از کارفرما نیاز دارند تا از مصالح خاصی در سوله استفاده شود. با توجه به آب و هوای گیلان امکان دارد قیمت برخی از قطعات افزایش داشته باشد.

پوشش سقف سوله

سقف سوله در گیلان با توجه به بارندگی ها بهتر است از نوع ساندویچ پانل باشد تا بتواند جلوی رطوبت را بگیرد. برای اطلاعات بیشتر به مقاله پوشش سقف سوله مراجعه کنید.

نتیجه گیری

قیمت ساخت سوله سازی در گیلان به کاربرد و محل دقیق اجرای سوله بستگی دارد و به همین دلیل بهتر است برای قیمت ساخت سوله در گیلان از یک کارشناس مشورت بگیرید که برای این کار شما می توانید از متخصصین ما به صورت رایگان مشورت بگیرید. برای مشاوره این کار کافیست با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷​ در ارتباط باشید تا متخصصین اعتماد سازه بهترین مشاوره را به شما بدهند.

2 دیدگاه دربارهٔ «سوله سازی در گیلان»

  1. روزبخیر! علی ندا هستم . یک پروژه در رشت ، شهرک گلسار داریم. آیا امکان همکاری وجود دارد؟

    1. سلام و وقت بخیر جناب ندا، بله. لطفاً شماره تماس تون رو بفرمایید تا باهاتون تماس گرفته بشه. همچنین می تونید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷

مشاوره و استعلام قیمت رایگان